13 dec. 2012

13-paisaj de iarna


Pentru aceasta activitate,
am colorat cu tempera o coala de carton bleo,
apoi am desenat un copac negru,
si am lasat la uscat.


 Dupa ce s-a uscat,am facut fulgii in tehnica Puffy paint,
-o canita de faina
-doua linguri praf de copt
-o lingurita sare
-obtional colorant...
.............................................          
 se amesteca toate incredientele ,apoi se adaoga apa pana devine o pasta mai subtire,ca la clatite.
-pentru a face punctuletele(fulgii),am pus compozitia obtinuta intr-o sticluta de la aracet,


-eu le-am facut fara colorant,am lasat fulgii de nea albi 
 
 

Levi i-a vrut bleo:)(din pacate nu se vad prea bine)
 
 


2 comentarii:

  1. ce-mi place cum arata!
    trebuie sa incerc si eu intr-o zi puffy paint asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da iese fain,atunci levi nu prea avut el chef,poate o sa mai incercam,iese fain si pe fond negru!!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...