16 dec. 2012

15-cutiute cu surprize


Cand am facut calendarul de advent si am scris biletelele,
nu prea mai aveam idei,si asa am lasat cateva biletele goale,sa facem ceva ce ne inspira in ziua aia.
Cum acum am nimerit un biletel gol ne-am inspirat dupa cutiutele Nicoletei .
-am imbracat 4 tuburi de hartie igienica in autoclant verde,


- apoi,am indoit partile de sus spre interior,


-am pus ceva dulce in ele 
si le-am prins cu banda subtire colorata,


-eu l-am pus in bradut,undeva mai jos la adapost:))
Cutiutele se pot folosi in multe moduri,pentru mici surprize:)



4 comentarii:

  1. cate idei grozave poti avea!! ma uimesti de fiecare data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Coca:)ideea asta ii apartine Nicoletei:)

      Ștergere
  2. :) Da, și eu le-am umplut cu bomboane :D Puiul meu a descoperit, și acum le controlează din oră în oră :) Și așa s-au dus bomboanele din ele! Una n-a descoperit-o c-am ascuns-o în beteală :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mei nu stiu ca am pus ceva in ele:)asa ca rezista:))

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...