17 dec. 2012

17-figurine de ipsos pictate.


Aceste figurine le-am casticat,la un concurs oferit de Pitici dar voinici,acum ceva timp in urma...multumim mult!!:)
Nu am scris despre ele pana acum,pentru ca le-am pus ca activitate in calendar,si am asteptat cuminti ziua asta:)
Cand am inceput sa pictez,mi-am adus aminte ca nu le-am pozat asa simple,
 

-dupa ce le-am pictat,le-am dat cu un lac ce continea si sclipici,doar pe suporturile de lumanari,
pe ingeras,dupa ce am dat un start de tempera alb,am dat si o mana de oja alba,


-ingerasul e tare frumos,
cred ca am sa-i pun o agatatoare ceva,sa-l pun pe perete,


-si ursuletul pictat in mare parte de Levi,
eu doar l-am finisat,
si chiar daca e inchis la culoare,
in realitate e mult mai frumos.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...