16 dec. 2012

Bradut din autocolant


Pentru acest bradut m-am inspirat
dupa bradutii din fetru vazuti pe net,
mi-a placut ideea,
dar cum fetrul este scump si nici nu cred ca, gaseam pe aici la metru,mi-a venit ideea sa fac cu autocolant,
-am taiat un carton mai gros in forma de bradut,
...aici eu m-am complicat dar mergea si un simplu triunghi:)
 
 

 -apoi am taiat autocolantul,


-am pus autocolantul pe carton,
cu partea lipicioasa spre exterior,
si am lipit cu banda de izolat neagra,
jumatate pe autocolant,jumatate pe partea din spate pe carton,
sa prind amandoua,
  

 -pentru steluta,m-am inspirat de la Coca,
sunt 5 barcute origami lipite intre ele...
foarte faina ideea,


Dupa ce am terminat bradutul,
i-am schimbat modul de prindere,
in a doua poza,se vede ca am lipit un snur pe partea din spate,
dar...nu a tinut,
asa ca am perforat si am pus bradutul direct pe cui.
 

 aici Levi punea capacele,
fiind grele cadeau iar Luca se distra de numa,
apoi i-am spus sa le puna invers,
ca poza de mai sus,si asa au stat...


Dupa ce s-au plictisit de capace,le-am dat rozetele astea,care se prindeau mult mai bine...



Acum bradutul e gol:(....:))

10 comentarii:

  1. Frumoasa idee, nu stiu de unde sa cumpar de aici autocolant, ca0i faceam si eu Iuliei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Strumf,autocolantul il gasesti deobicei la bricolaje,sau eu aici in It,il gasesc si la hypermarket...

      Ștergere
    2. Am sa m auit mai cu atentie, ca de intrebat nu pot la cata germana stiu.

      Ștergere
    3. daca stii cum se spune acolo,tot tie mai usor:)sper sa gasesti:)

      Ștergere
  2. Esti suoer creativa! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos e! Si noi am facut unul asemanator.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte bine arata si bradutul vostru.La mine cel mic ii placea sa-l atinga,isi lipea mainile ,bluza:))

      Ștergere
  4. Și eu tocmai am descoperit hârtia autocolantă! Din păcate am găsit niște modele și culori tare banale...așa că am luat doar un sul care mi s-a părut mai drăguț, pentru început! Sper să îmi îmbogățesc colecția pe parcurs :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ca ai gasit,asa macar stii unde sa cauti:)poate poate o sa aduca si ceva mai frumos:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...