7 dec. 2012

7-Ingeras



Ingerasii din postarea de mai jos i-am facut aseara,
fara sa stiu ca azi vom avea de facut ingeras,nici nu mai stiam sigur daca am scris si ingerasi:)
La acesta am lucrat mai mult eu,
pentru ca am folosit mai mult pistolul cu silicon.
.........................................................
Dintr-un material lucios,am taiat un cerc,
l-am insailat pe margine,
iar in interior am introdus orez si putina vatelina...
la sfarsit am strans bine ata,


-pentru cap,am folosit o lingurita si lana pentru par,
Levi i-a pictat fata:)


 -am lipit lana pe lingurita,apoi lingurita am introdus-o in centru,
iar pentru aripi am folosit o bentita lata aurie.
.....................................................................................
Ingerasul,pe langa ca e simpatic are si o alta folosinta...
Levi e racit,tuseste de cateva saptamani de nu stiu ce sa-i mai dau,
si am facut acest ingeras sa-l pot pune pe calorifer sa se incalzeasca orezul si apoi sa il puna pe piept sa-i fie caldut:) 



4 comentarii:

  1. Si idea e interesanta, si utilizareae e interesanta. si de ingeras ce sa mai zic :)

    Sanatate ii doresc lui Levi. fa ceai de patlagina si cimbrisor. mai poti adauga busuioc si nalba. fara zahar. cu miere sau asa simplu. daca ai tinctura de patlagina punei in ceai si dai cu siringa.
    si picura-i in gat tinctura de propolis. 2, 3 picaturi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru ce ai scris,sper sa gasesc si pe aici ,patlagina ,cimbrisor...pana acum i-am dat siropuri dar nu l-a ajutat cu nimic,
      de trei zile ii fac aerosol cu ceva picaturi de apa sarata,si vad ca azi e putin mai bine.

      Ștergere
  2. Multumesc Elena,am intrat pe blog la tine si am gasit multe reteta atragatoare:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...