7 dec. 2012

Ingerasi I


Tutorialul e pentru 2 ingerasi...
................................................................................
Se taie un cerc mare si doua mai mici,eu le-am taiat la ochi si apoi le-am mai taiat pe parcurs:)


-apoi se taie cercurile pe jumatate,


-pentru manute(obtional)am folosit,jumatati de scobitori,iar in capat am lipit cerculete de hartie,


 -jumatatile de cercuri le-am lipit parte peste parte,formand astfel,corpul si mainile,
iar la maini am introdus in centru scobitorile,


-am lipit mainile de corp,


 -aripile,


-pentru cap am folosit o biluta de hartie,
iar pentru par,am lipit cu mult aracet bilute de polistiren,


 sau banda aurie pentru impachetat,


-spatele,


 -pentru ingerasi am folosit hartie mai groasa de la o punga de cadouri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...