14 dec. 2012

Mileu cu braduti


Va invit la o provocare...:)
Tocmai am inceput sa fac acest mileu cu braduti,
este cineva care sa-l faca impreuna cu mine???
chiar as fi curioasa:)) 
 Din pacate,eu ma retrag:)
mi se pare prea migalos modelul,
modelul nu merge in cerc ci se fac bradutii separat
 apoi prinsi unul de altul...
deci prea complicat pentru mine:)
dar daca cineva l-a facut sau il incearca,dati de stire:)   
 
 .............................................................................


 

12 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ce ma bucur!!!:)nici eu nu stiu daca imi iasa,dar incercam:)

      Ștergere
  2. Deși nu îți prea las comentarii, îți vizitez în fiecare zi blogul și mă bucur de ceea ce postezi pe el! Te-aș ajuta la problemele tehnice, dar eu sunt pe wordpress și chiar nu mă pricep la blogspot! Mi se pare puțin mai greu de manevrat meniul lor, pentru că de probă, am făcut și eu un blog pe el!
    Legat de provocarea ta...te-aș însoți cu tare mare plăcere, dar din păcate nu știu să croșetez! Cos goblen pe punct după hartă și fac o droaie de lucruri, dar să cos haine și să croșetez nu mă pricep :D Și nici să împletesc bine nu știu! Dacă eram fată de măritat pe vremea bunichii...rămâneam fată bătrână! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu Nicoleta,asa si eu,mai greu cu comentariile...
      la mine e invers,am incercat si eu acum cateva luni sa-mi fac un blog pe wordpress,mi se pare foarte neindemanatic sa zic,asa...nu mi-a placut deloc,dar na fiecare cum s-a obisnuit!!plus ca mi-a cerut un alt cont,si acum nu-l mai pot sterge si la comentarii pe wordpress mie tare greu tot trebuie sa ma deconectez de pe un cont pe altul...
      Lasa ca daca o sa fim in tara,o sa te invat eu sa crosetezi:))

      Ștergere
  3. tu ce ata folosesti pentru mileul asta si de unde o ai?
    mi se pare mie, sau ai modificat un pic schema?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cristina,ata care o folosesc,e luata de la un magazin chinezesc din It,pe el scrie made in P.R.C 100%coton,se lucreaza foarte fain...
      Si nu am gresit modelul,eu abia l-am inceput si e partea aia micuta din mijloc...
      Acum vad mai bine ca al meu e cam larg adica mai gol,nu stiu de ce!!Am urmarit schema,poate e ata prea subtire...

      Ștergere
  4. Anca, nu te lasa, ca iese foarte frumos. E ceva la care nu te pricepi?

    RăspundețiȘtergere
  5. da, abia dupa ce am scris comentariul am vazut ca n-ai schimbat schema :)
    eu as face mileul asta, dar n-am din ce si pana ajung eu la o mercerie, trece craciunul.

    RăspundețiȘtergere
  6. :) Sperăm să mă înveți cât mai curând atunci, ce spui :) ?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...