3 dec. 2012

3-Om de zapada in borcan




Pentru azi,am avut de facut omul de zapada in borcan,
-am vazut multe idei pe net,dar nu prea ma atragea borcanul,asa ca 
am folosit partea de jos de la o sticla de plastic,
am dat pe partea din spate cu aracet,apoi sclipici,
-sus am facut o gaura si am introdus o bentita ramasa de la o cutie de panetone,


-omul de zapada l-am facut din doua ghemulete mici,


-apoi pe un capac am lipit putina vata,
omul de zapada,un con mic,o crenguta de brad,


-apoi am pus deasupra cupola de la sticla de plastic
 si am lipit cu pistolul de baza,
iar in exterior am lipit o bentita argintie sa acopere partea lipita...
am sa revin maine cu alte poze:)



2 comentarii:

  1. Imi place mai mult cum se vede cu sticla de plastic. In plus il poti agata si in brad pentru ca e mai usor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da asa e,e mult mai usor,la mine am facut omul de zapada cam mare si sta un pic inghesuit:)sau puteam sa tai sticla de plastic mai lunga,dar copiilor le-a placut si asa:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...