9 dec. 2012

Plastilina Play Dough


 incrediente:
2 cani faina
1/2 cana sare
2 ling.ulei vegetal
2 ling. cream tartaro(sau suc de lamaie)
1.1/2-2 cani  apa fiarta(mie mi-a intrat doar una)
colorant(obtional)
.......................................
Se amesteca faina,sarea,cream tartaro si uleiul.Se amesteca putin,apoi se adaoga apa fiarta si colorantul,apoi se framanta bine,bine.
A iesit o plastelina super fina,si foarte usor de modelat...


 Dupa ce am framantat-o bine,bine,am inchis-o intr-o caserola ermetica.


Si pentru ca mi-a placut mult cum a iesit,
mi-am incercat si ultimele mele achizitii:)pentru pasta de zahar:)

 



2 comentarii:

  1. Ce simplu pare de facut! Oare cat timp poate fi pastrata? Nu se usuca?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da e chiar simplu de facut,de tinut,cred ca tine mai mult2-3 saptamani,cream tartar sau sucul de lamaie tine de conservant...Eu am facut forme si le-am pus la uscat,s-au uscat dar sunt foarte fragile,se rup repede...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...