14 dec. 2012

probleme tehnice



Am doua probleme si le scriu aici ,poate ma ajuta cineva:)
1.-de ce nu mai apar comentariile,in coloana din dreapta,
    de cateva saptamani scrie ca A aparut o eroare in acest obiect gadget,pentru acest lucru a trebuit sa moderez comentariile:(
Deci...datorita Adrianei,am rezolvat si aceasta problema,si ii multumesc mult,chiar daca pare o problema minora,mie imi e de folos.Daca vreti sa va rezolvati si voi problema,vizitati Stilul meu de viata:)
 
2.- a doua...e mai ciudata,de cateva saptamani,cand incarc     pozele,(nu toate)mi se incarca asa...uneori trebuie sa le incarc si de 4,5 ori sa mi se incarce normal...
Aici la a doua,deocamdata problema ar fi pozele sunt prea mari cum si-au dat cu parerea mai multe fete le comentarii,sper sa fie doar atat:)
 


12 comentarii:

  1. la comentarii acelasi lucru am patit si eu cu ceva timp in urma. am incercat sa remediez dar bloggerul are indisponibil acest gadget deocamdata :(
    la faza cu pozele nu stiu ce sa zic. nu au dimensiunea prea mare?
    sau -bloggerul are o chestie ca daca depasasti nr de poze nu stiu la cat timp nu iti mai da voie sa incarci poze :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca aste e problema,sa fie pozele prea mari,dar am sa incerc...
      Chiar m-ai pus pe ganduri,cum sa nu-ti mai dea voie??asta doar pentru un timp sau deloc???
      Multumesc pentru raspuns!!

      Ștergere
    2. Anca, blogul tau este incarcat intr-un cont. contul are o anumita marime. cand se umple contul, evident, nu mai poti sa pui nimic in el. daca mai vrei, trebuie sa platesti. credeai ca e gratis la infinit??:)))

      Ștergere
    3. Uf,uf nu stiam chestia asta...deocamdata vad ca merge daca micsorez pozele...sper sa mai am loc:)

      Ștergere
  2. problema cu comentariile o am si eu. nu stiu ce poate fi.
    cat despre poze, poate ca sunt prea mari?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate o fi o problema de la ei,cine stie...
      La poze,chiar asta cu mileul,am micsorat-o si mi-a mers din prima...sper sa fie doar asta problema...multumesc:)

      Ștergere
  3. Problema cu comentariile am avut-o si eu: gadget indisponibil. Din cate am citit pe net, se pare ca este o problema blogspot.
    Solutia pe care am gasit-o eu a fost sa implementez acest widget: http://helplogger.blogspot.ro/2012/03/recent-comments-widget-for-blogger.html
    Nu este greu, pasii sunt simpli, dar daca nu va descurcati va ajut cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce descurcareata esti:)Eu as vrea sa ma ajuti,te-as ruga sa-mi spui unde introduc link-ul.Multumesc mult!!!

      Ștergere
    2. Anca, am explicat aici: http://stilulmeudeviata-jurnal.blogspot.ro/2012/12/adaugare-widget-comentarii-blogspot.html
      Sper sa te descurci, daca nu scrie-mi un comentariu si clarificam impreuna :)

      Ștergere
    3. Eu abia acum am intrat pe link-ul de mai sus:) credeam k ala se introduce acolo:)))
      Multumesc mult de ajutor!!!

      Ștergere
  4. Adriana, multumesc de pont, l-am folosit si eu!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...