6 dec. 2012

Rama foto cu bradut


Aseara incercand sa fac un bradut dintr-o revista,
mi-a venit ideea ca ar merge bine o rama foto.

Pentru inceput am indoit foile din revista ca in imagine:
am impaturit foile mai mult de jumatate din revista...




-apoi am taiat un carton cat coperta revistei,
am decupat partea unde va fi fotografia,
si am imbracat totul in carton verde,
Cu pistolul cu silicon am lipit cartonul de  partea ramasa din revista.


Ca sa dau cu sclipici bradutul,
am prins foile indoite si le-am dat cu aracet diluat cu putina apa,apoi am pus mult sclipici verde,
operatiunea asta se face destul de repede sa nu se usuce aracetul,
-ar fi mers mult mai bine daca as fi avut ceva de lipit in forma de spray...


-am decorat putin cartonul verde,
am pus steluta in varful bradului...


...si de acum asteptam sa facem poze:)



4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...