13 ian. 2013

Ace cu gamalie din fimo


 Deobicei,cand intru pe blogul ghemuletului incalcit,
tare mai vreau sa fac cate ceva in punct cruce,
dar parca nu mai am rabdare:)
Aseara m-am jucat putin cu fimo...
 Pentru acesti trandafirasi m-am inspirat de pe un link pus de ea...
-normal se folosesc ace mai lungi,
dar eu am facut cu ce am avut:) 
 

-dupa ce am copt piesele,am folosit metoda pe bain-marie,
nu stiu de ce s-au patat,se vad putin nuantele de culoare... 
-i-am tinut pe aburi aproximativ 30 minute...


 -sunt foarte multumita de cum au iesit,mai ales trandafirasii:)


In fiecare luna,ghemuletul incalcit organizeaza cate un giveawey cu produse lucrate de ea...participam si noi:)


6 comentarii:

  1. Sa sti ca tie ti-au iesit mai frumosi decat ai tantii de pe blogul de care vorbest..Ma bucur ca i-ai facut..poate ma impulsionezi si pe mine sa ii fac ca ii am in gand dar nu am apucat sa cumpar FIMO..Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:)daca spui tu ca sunt mai frumosi...si mie imi plac cum au iesit...:)

      Ștergere
  2. vai , cate minunatii poti sa faci!am vazut si trandafirii 3 D!!
    deci, functioneaza metoda cu coacerea la aburi????!! tare as incerca si eu, acum ca am vazut la tine.
    i-ai pus pur si simplu pe farfurie inainte de a pune la aburi? ai folosit o farfurie pentru ciorba?
    scz pentru atatea intrebari, dar tare vreau si eu sa incerc si mi-e sa nu stric pasta, ca si-asa nu e ieftina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Coca:)!eu i-am pus pe o farfurie plata,una mijlocie,nici mare nici mica.Am pus jumatate de apa in oala,am dat drumu la foc,am pus farfuria deasupra apoi trandafirasii,iar deasupra am pus o farfurie de ciorba ca nu aveam capac asa inalt:)si am lasat cam 30-35 de minte,pentru ca sunt mai inalti si i-am pus asa cum sunt,nici macar nu s-au deformat petalele.La mine cei rosii s-au patat,la cei albi fiind albi nu se vad,i-am pus asa cum spunea acolo in filmulet,dupa coacere i-am bagat in apa rece pentru racire,si cineva mi-a spus ca s-ar putea sa fie din cauza apei.Oricum functioneaza si sigur am sa mai incerc:)

      Ștergere
  3. Anca, au iesit absolut superbi, ca orice iese din mainile tale. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...