30 ian. 2013

Album inimioara


Un album in care am pus o mica partea din multele biletele din timpul prieteniei noastre:)
Am folosit 3patrate de 21x21cm,


 -toate patratele le-am indoit ca in imaginile de mai jos:


 




-dupa ce le-am impaturit,le-am taiat in forma de inima,
apoi le-am lipit intre ele,una peste alta,

 

 -la inima,partea de jos e de 5 cm,


-a doua floare,e prima incercare,am taiat prea mult,
asa ca am ales sa fie de 5cm,

 

-apoi am pregatit copertile,
am taiat doua inimi mai mari cu 0,5cm fata de inima de mai sus,
-apoi le-am imbracat in autocolant partea exterioara,
lasand cu ~ 1cm mai mare,
am crestat partea ramasa si am lipit spre interior,


 -pe coperta din spate am lipit o bentita,pentru prindere,


-apoi deasupra am pus paginile albumului,

 

-apoi am lipit si coperta din fata...


 -am facut si o greseala,
cand am lipit si scris in interior,nu am fost atenta si am lipit invers:D...
snurul e in partea din fata si se leaga la spate,trebuie sa ma gandesc cum sa remediez:))


-in spatiile libere am lasat sa pun cateva foto.


-se poate lega pe-o parte ...


sau in fata.


 


19 comentarii:

  1. Foarte draguta ideea cu carticica inimioara, si interesant cum ai facut-o, este un fel de squash book. Am facut si eu cateva carticele, poti sa le vezi pe blogul meu
    http://carminarte.blogspot.ro/
    la eticheta "bookmaking".
    Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi poti posta un filmulet sau sami dai mai multe detali te rog imi place foarte tare ideea ta!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place,dar sincer nu imi dau seama ce nu intelegi,am facut pas cu pas totul.Nu am filmulet de unde sa-ti dau poate gasesti pe youtube...

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Aha,aici nu ai inteles.Dupa ce faci toate cele trei"flori" si le inchizi ca in a 8-a poza de sus in jos,le lipesti una peste alata...daca nu reusesti imi spui si iti mai explic.

      Ștergere
  4. buna din nou vreau sa te mai intreb si eu hartia din care fac inimioarele sunt colicolorate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,eu am luat un set de la carrefour,e o coala visinie imitatie de piele,oricum trebuie o foaie mai groasa...

      Ștergere
  5. cumva pe la librari nu gasesc sau se numesc cumva anume??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca gasesti,dar sa fie mai groasa de o cola normala...

      Ștergere
  6. tot eu din nou....cum lipesc copertile albumului sa vina asa frumos ca i poza?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru coperte,tai un carton in forma de inimioara cu 0,5cm mai mare de jur imprejur decat interiorul(albumul)apoi dupa ce ai terminat cu interiorul lipesti peste coperta ca in poza a-12-a de sus in jos,una in fata si una in spate!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...