19 ian. 2013

Girafa si elefant din carton


Un craft de facut cu copii pentru zilele reci si mohorate:)
-am descarcat sabloanele de aici pentru girafa si aici pentru elefant.

 

-i-am dat lui Levi se fac petele girafei,si eu am decupat...


 -apoi am montat...

 


 -elefantul l-am facut din carton dar a fost prea multa bataie de cap:)
-se poate picta si elefantul cu gri,la mine a fost pentru incercare si nu l-am mai colorat:)



-daca reusiti sa faceti si alte animale salbatice,se poate face o mica jungla:)
 
 

6 comentarii:

  1. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
    Un an nou fericit iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de invitatie:)!!!La fel iti doresc si tie un an nou fericit!!!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc,frumoase dar nu prea rezistente:))

      Ștergere
  3. :) I'm so glad that you tried making my giraffe and elephant. Hooray! The patterns worked and they look adorable.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...