8 ian. 2013

Husa pentru telefon


Era si timpul sa mai postez cate ceva:)
 Zilele astea mi-am facut o noua husa pentru telefon,
-acum imi dau seama ca in partea de jos,
 mergea mai bine cu colturile rotunjite:)
-pentru prindere am folosit scaiul-nu stiu daca asta e denumirea lui:)


- pentru astupat locul unde am cusut scaiul,
dar si pentru decor,
 am cusut o floare micuta crosetata,


-si alt suport pentru pus telefonul la incarcat,
-celalalt verde,asa cum scriam acolo la comentarii,
a suferit un mic accident:)
-nici de asta nu sunt prea multumita,trebuie sa fac toarta mai lunga,sa stea telefonul lejer.


Un comentariu:

  1. Ai facut ceva care te ajuta si iti protejeaza telefonul, pe viitor am sa incerc sa fac si eu ceva asemanator si voi reveni cu un nou post.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...