16 ian. 2013

Idee de prajitura!!


La aceasta prajitura nu am facut o reteta anume si nu am sa scriu incredientele,
am facut-o mai mult pentru a incerca o idee vazuta pe net...
-spun doar ca e blat amandina,iar crema e cu mascarpone...
Am facut blatul si l-am lasat la racit,


-apoi cu ajutorul manerelor de la presa pentru usturoi,am facut gauri in blat,
eu nu am apasat pana jos,dar sigur ar fi mers...


-inainte de aumple cu crema,am facut un sirop din apa,zahar si rom,
si am pus in interior...cat mai mult,
-am umplut gaurelele cu crema ,iar cu crema ramasa am intins deasupra tot blatul,
-am pus si o glazuta deasupra si am dat la frigider...


 Cu cat sta mai mult la frigider cu atat e mai buna,
blatul absoarbe din sirop si crema...
Poza nu e reusita,dar a fost foarte buna...se vede ca ar fi mers si mai adanci gaurile:)



2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...