8 ian. 2013

Impaslirea cu acul-prima incercare...


 De mult vroiam sa incerc si impaslirea cu acul,dar nu gaseam acul special..
-acum cand am gasit ace nu am lana:)
-dar totusi cu lana care o mai am, am facut cateva incercari.
-prima a fost inimioara
-pentru ca nu am inca buretele special am folosit un burete nou de bucatarie.
-am pus forma pe burete,am pus lana in inimiara si am inceput intepatul cu acul...)


-apoi am incercat pe o bluza tricotata si am facut o floare dupa ochi,


 -asa arata dosul...
ideea e faina pentru a orna bluzitele copiilor:)


Apoi am incercat si pe o husa de telefon,
 

-de data asta am impaslit pe fetru negru,
si am folosit din nou formele de fursecuri...
  

-am pus fetru pe burete,apoi floarea,
 

-am pus lana in forma,si am inceput sa intep cu acul,cu miscari repezi,
 


 -ca sa nu fie floarea de o singura culoare,am pus si putina lana crem si verde,

  
-dupa ce am scos forma arata asa:
 
 

-apoi am facut si un fluturas,nu prea reusit,
 

 -am mai cusut cateva margelute,
am cusut pe margine,si mi-am mai facut o husa:)



9 comentarii:

  1. Ce frumos ti-au iesit toate!
    Super!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adriana,e doar inceputul,sper sa avansez cat de cat:))

      Ștergere
  2. Si eu care am o groaza de ace, cu maner cu tot, am vrut sa ti le ofer in dar cand ai scris ultima oara de impaslire dar m-am luat cu altele si am uitat. Daca le vrei totusi, da-mi un semn. Uite-le aici: https://picasaweb.google.com/117051365903746619001/ArticoleCraftsSiDecoratiuniCraciun#5804272482774708498

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai Laura ce surpriza imi faci!!!cum sa nu le vreau.Iti multumesc mult,mult mult!!

      Ștergere
  3. Wow Anca, super au iesit! Husa e superba!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bine...pentru prima incercare!uite ce de frumuseti ai facut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Se pare ca te preocupa o tehnica noua..mie imi place ce ti-a iesit si iti doresc mult succes in proiectele pe care le vei face cu lana impaslita

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...