29 ian. 2013

Inimioara dulce


 E o idee faina de daruit de Valentine's day:)
Am folosit :
-doua inimioare din carton rosu,o cutiuta transparenta de la diverse ambalaje,
un dreptunghi pentru a inchide pe spate cutiuta si un chenar ...


-pe o inimioara am lipit partea transparenta,
 
 

 -deasupra am lipit chenarul sa astupe partea de la cutiuta transparenta,


 -pe partea din spate ,
am lipit cealalta inimioara,lasand spatiul pentru a introduce dreptunghiul ce inchide cutiuta,
am conturat cu creionul unde nu am pus lipici,


-inainte de a lipi inimioarele una peste alta,
 am taiat un semicerc pe inimioara din spate ,
sa fie usor la scos hartia de inchidere...
 

-am taiat surplusul la "capac",


-si pentru ai da putina culoare,
am pus si un chenar de ornament,lipit cu banda dubla adeziva buretata,
 
 

 -am pus bombonele colorate si am inchis,
-nu am gasit inca bombonele in forma de inimioare,sau ceva speciale pt ziua asta...


-si spatele inimioarei...



6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...