duminică, 3 februarie 2013

Cuib cu puisori


Zilele trecute,Levi imi povestea tare entuziasmat ca a dat paine la pasarele impreuna cu invatatoarea,
-stiind ca ii plac pasarile si cuiburile si i-am propus sa facem unul impreuna.
Asa ca ne-am pus la stans crengute ce le gaseam in drum spre casa,si ne-am apucat de cuib...
Pentru baza,am facut un cerc din argila cu uscare la aer,
apoi am pus un strat de crengute unul de arhila facut fasai lungi,
 si am intercalat asa pana a iesit un mic cuib,
apoi l-am lasat la uscat cateva zile.
 Dupa ce s-a uscat,s-a desfacut baza de crengute ,asa ca am lipit cu aracet si acum e prins chiar bine:)
Levi a facut si viermisori si seminte...


Dupa ce s-a uscat,l-a vopsit,
dar nu prea a avut el chef,:)


-viermisorii si semintele,


 -si puiutii...

 



2 comentarii:

  1. Foarte frumos cuibul vostru. Cu puisorii am o nedumerie :) sunt asa de dragalasi, cum i-ai facut? sau sunt cumparati...

    RăspundeţiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...