4 feb. 2013

Ghirlanda din paste-farfalle


Am pus pastele intr-o punga,apoi am pregatit un amestec de colorant alimentar,putina apa si sclipici rosu...


-am inchis bine punga si am agitat-o pana s-a intins toata culoarea,
apoi am pus-o in tava pe hartie de copt si am dat la cuptor la 100grade pt cateva minute,
apoi din nou am repetat operatiunea...
-iar la sfarsit am dar o mana de lac.


-am lipit pastele cu pistolul la cald,
pe fundita am pus putin lipici,apoi firul de lana iar la sfarsit o bucatica mica de fetru sa prinda bine.



 

-si ghirlanda,din pacate nu reusesc sa-i fac o poza mai buna si nici ghirlanda nu se aseaza prea bine,funditele stau in jos...


4 comentarii:

  1. In primul rand vreau sa spun ca imi place de mor blogul tau (deja cred ca stii asta) si l-am pomenit de nenumarate ori pe blog la mine ca sursa de inspiratie.

    Pentru ghirlanda ta poti incerca sa mai pui un rand de fundite si pe partea cealalta ca sa stea in echilibru.

    Iar in ultimul rand (si daca as putea as scrie cu un font foarte mic-mic) - corect este fundita (nu fondita). Si te rog mult de tot, pentru ca e pacat de munca ta, mai citeste odata textele inainte sa le publici.

    Spor la activitati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru cuvintele frumoase si pentru atentionare.
      Eu deobicei citesc textul inainte de-l publica,dar ce folos are daca eu stiam de fondite si nu fundite???sau de incrediente in loc de ingrediente,plastelina in loc de plastilina???daca mai vezi si altele da-mi un ghiont:))

      Ștergere
    2. ce mult ma bucur ca nu te-ai suparat.
      cand ziceam sa recitesti ma refeream la "Ghirlanada" din titlu :))
      Imbratisari

      Ștergere
    3. Nu am de ce sa ma supar:)am editat:))

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...