6 feb. 2013

Ghiveci cu flori-quilling


Pentru inceput am taiat fasii de 0,5cm si le-am lipit intre ele,
apoi am rulat doua cercuri,tot cu instrumentul meu,dar am gasit aici acul special care nu e scump deloc.
-cercurile au dimensiunea de 3,8cm cel mare si 2cm cel mic.


-la cercul cel mare,partea din centru se apasa spre interior,formand ghiveciul,


-apoi am lipit cercul mic formand baza,


-pentru interiorul ghiveciului,m-am tot gandit cum sa fac,
si mi-am adus aminte ca vazusem undeva varianta asta,
-se ruleaza un cerc,un pic mai mic decat partea de sus a ghiveciului doar ca mult mai larg nu asa strans,pentru a introduce florile si frunzele,


-apoi l-am lipit in interior,


-la flori,am lipit sarmulita verde,

 

La frunze,dupa cateva incercari esuate,le-am facut tot pe cele mai simple,
Am rulat cerculetele mai larg,apoi am format frunza.


Pe un burete,am pus cerculetul,apoi am pus acul in centru,


-si am tras ca in foto, formand frunzulita,



Cu pistolul la cald,am lipit sarma si pe frunze,


-pentru a incarca putin ghiveciul am mai adaugat cateva fasii,facute asa:


Pentru a lipi sarmulitele in interior,
am folosit pistolul la cald.


Eu nu l-am lacuit,
dar se poate lacui cu lac,sau cu o mana de aracet diluat in putina apa sau chiar oja transparenta:)


-dimensiunile-
 



Vreau sa specific ca...
ghiveciul e facut dupa cum am crezut eu ca se face,probabil sunt si alte modalitati!

 


Cu ceva timp in urma am mai facut unul dar mult mai micut,la care am lipit pe spate si un magnet:)


18 comentarii:

  1. Anca, de fiecare data raman cu gura cascata de admiratie la cat de multe lucruri stii sa faci perfect! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. waaaww waww :) super!!! Aiiiii ..

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos e ghiveciul cu flori . Si eu m-am gandit sa fac unul dar imi iese prea mic.Unde sa-l pun?Poate cu o tortita in pomul de Craciun...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoasă e vaza!Mi-am comandat și eu instrumentele necesare pentru quiiling, dar nu știu dacă mă voi descurca.Mi se pare o treabă foarte grea,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.
      Simona ti se pare greu pana incepi,apoi ai sa vezi ca e mai usor decat crezi:)

      Ștergere
  5. De ce nu-ti faci chiar tu un ac special? ai nevoie de o crenguta de 0,5 cm diametru(eu am luat dint-un alun) si un ac de cusut cu gamalia mai mare. Tai putin din gamalie cu un patent si infigi acul in crenguta. Sa nu uiti sa fizexi cu lipici. Rezultatul va fi ca cel din imaginea de aici http://www.decoratiunicreative.ro/ro/Ac-special-pentru-Quilling--p3824.html Eu am facut vreo 3, sunt chiar bune. Spor la treaba!
    G

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.E buna si ideea ta,eu am facut instrumentul si din urechea acului,doar ca am rulat pe el banda de hartie dar imi aluneca si folosesc mai mult scobitoarea,dar lasa centrul cam mare,la ac e mai strans...:)

      Ștergere
  6. FELICITARI, Ank!!!!!!! imi place mult ce ai facut!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca am sa fac crizantema din material textil. Foarte mult imi place ce ai facut! arata de milioane!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da da,cred ca trebuie un material mai tapan asa,eu am mai facut si din fetru:)Multumesc!!!

      Ștergere
  8. Ești uimitoare! M-ai lăsat iar cu gura căscată la câtă îndemânare și răbdare poți să ai! Sper să apucăm să ne cunoaștem în România! :) Mai ales că stăm aproape una de alta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mai completez si eu cu o tura de oaaau!! si super!!! ca altceva nu mai stiu ce sa zic.
    Arata FOARTE ARTISTIC> Felicitari. ma uimesti de fiecare data cand vin aici la tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))multumesc,imi omor si eu timpul incercand diverse tehnici:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...