2 feb. 2013

Inimioare din ipsos


Pentru aceste inimioare am facut un amestec de ipsos cu apa,
apoi am turnat compozitia in forme,
-dupa ce am turnat ipsosul in forme,am amestecat in fiecare inimioara cu o scobitoare sa iasa aerul,
apoi le-am lasat la uscat,
-au stat maxim jumatate de ora si deja erau intarite...

 

-nu am folosit un ipsos special ci unul pentru constructii,care nu e chiar alb,

 

-apoi i le-am dat lui Levi sa le picteze cu tempera rosie,



 -una am pictat-o eu cu oja verde,
 si imi place mult cum e ,mai ales ca e si sidefata,asa ca,mi-am pastrat cateva sa le fac si cu oja rosie:)


-se pot folosi ca decoratii sau pentru alte activitati...

 

4 comentarii:

  1. Bravo, imi place mult, mult. Esti tare activa si harnicuta, cauti, cauti si faci. Si mai ales impartasesti. Esti cat toate inimile la un loc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!!asta e idee personala,de fapt nu e ceva prea complicat si sunt sigura ca au mai facut si altii.Mi-am propus ca anul asta sa incerc sa fac cat mai multe idei personale sa nu ma mai inspir atat de mult de la altii,nu stiu cat o sa reusesc ,dar incerc:))

      Ștergere
  2. Si mie imi place cea verde sidefata. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As fi frut sa le fac pe toate,dar are mirosul prea puternic sa-i dau lui Levi sa le picteze cu oja...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...