5 feb. 2013

Plastilina comestibila - Yummy Dough



Saptamana trecuta ,cei de la edukid.ro,mi-au propus sa testez plastilina comestibila.
Galetuta contine 4 plicuri cu praf,rosu,galben,verde si albastru,
o seringa si un cutitas...


-astea sunt culorile obtinute de noi,
colorate si parfumate,

 

Am atasat si pozele cum se face plastilina,
se foloseste exact 15 ml apa si se framanta bine,
eu culoarea galbena am facut-o ultima si cu toate ca am pus exact 15 ml apa, mi-a iesit moale,probabil din cauza vasului umed,celalalte fiind uscate.
Dar am rezolvat problema adaugand o lingura de faina...


-culorile se pot amesteca intre ele...


-dupa ce se fac formele ,se dau in cuptor la 130grade,
pentru 12-15 minute,


Pentru ca plastilina a ajuns destul de repede,
duminica ne-am apucat de modelat,
nu prea le avem noi dar am incercat...

-inainte de coacere:


si dupa coacere,cu miros de biscuiti:) 
 Cu toate ca nu i-am ars,din cauza cuptorului(care mereu ne face probleme)au iesit putin crocanti,dar copii i-au mancat si asa:)

 

Aici am incercat sa facem leutul care este in cartulie pas cu pas,
-cel mare e mami si cel mic e Levi:)


-ce am mai facut eu:)



La noi Levi nu a prea avut chef si am facut mai mult eu,
Luca...i-am dat si lui o bucatica dar el fiind sensibil(adica asa mai gretos:)) )mi-a aruncat-o cat colo:))
Eu nu am facut-o toata,am pus ce a mai ramas in folie si am pus la frigider pana la urmatoarea folosire...
Alte pareri gasiti si la 
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...