10 feb. 2013

Primele animalute din pasla


Cred ca titlul ar suna mai bine...primele caricaturi din pasla:))

Ieri m-am jucat din nou cu pasla,
-dupa ce am rupt un ac si m-am intepat la un deget,
am reusit sa fac o pisica si o bufnita,care la inceput era un purcel,pe care apoi l-am transformat:)
 Nu stiu cum se face,dar in realitate pisica arata mai bine,iar bufnita e mai incrucisata:))

-astea sunt dimensiunile lor:


 -acul...
- ii multumesc din nou Laurei pentru ace si manere:)
-aici e cam stramb,dar l-am montat rapid pentru poze.


-coada nu a vrut sa stea nicicum,cum vroiam eu...


 -si i-am facut si un ghemulet...


4 comentarii:

  1. Ti-au iesit foarte frumoase, mai ales bufnita imi place tare mult. Poti face martisoare cu tehnica asta :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Laura,ar merge si ca martisoare,dar oricum e multa munca la ele:)!!

      Ștergere
  2. Awww, pisicuta e superba, dar bufnita... bufnita ma ucideeee! Am o noua pasiune pentru ele, sa stii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!!da ,si eu am inceput-o cu bufnitele:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...