20 feb. 2013

Suport lumanare din pietre decorative


 Am facut acest suport dupa o idee vazuta pe forumul Tomnarella-handmade,de catre Ady...
Am folosit pietre decorative si o baza...
Am taiat baza mai mare decat circumferinta lumanarii cam cu 1cm,
si am lipit pietrele decorative pe margine,avand grija sa las destul spatiu pentru lumanare...
Pentru lipit am folosit pistolul la cald,
la inceput am facut o proba :) si tine destul de bine.


 -al doi-lea strat l-am pus intercalat,


-aici se vede mai bine,


-si pe intuneric...e superba,imi place de numa:))

 




9 comentarii:

  1. Extraordinar efect! Bravo! Esti pe forumul acela???

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,da sunt si acolo,in ianuarie l-am descoperit:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ti-a iesit superb suportul, eu am avut o groaza de pietricele din astea, care de care mai colorate si mai vesele, dar le-am dat, tot mutam punga de colo-colo si nu stiam ce sa fac cu ea :-) Oricum lumanari nu aprind decat la candela, asa ca nici n-am nevoie de suporturi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Laura,si eu tineam pietrele si nu stiam ce sa fac,asa ca e buna ideea.

      Ștergere
  4. Ancaaa!!! Imi place la maxim ideea!!!!!!! Trebuie sa fac neaparat.... !!! :) Aiiii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da da sa faci,ai pietre???

      Ștergere
    2. cred ca am prin casa..daca nu ...cumpar:)

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Da asa e,sunt curioasa daca as face si alte culori sau combinate cum se vad:)Multumesc!!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...