7 mar. 2013

Flori din caramele


Mi-am adus aminte de florile din caramele,
Atunci m-am gandit ca sigur ar merge si aceste flori dulci.
Prima data am incercat acum cativa ani,cand am descoperit trandafirasii din pasta de zahar,
ii incercam din orice:ciocolata de casa,caramele,branza topita:))

 

Pentru floare,am facut 7 bilute,una de la alta culoare,
si am format floarea,

 

Apoi cu scobitoarea umeda,
am facut forme la petale si in centru,




Pentru trandafiri,am procedat la fel,am taiat bomboana in 6,
 am facut bilute,


apoi le-am pus intre doua foi de hartie de copt
 si le-am apasat cu lingurita formand petalele,

 
  
apoi se formeaza trandafirul.


Se pot folosi pentru decorat torturi sau pentru briose 
pe scobitori.


5 comentarii:

  1. La asta chiar nu m-am gândit! O să le încerc și eu de îndată ce pun mâna pe caramele ;) Că resursele noastre se epuizează repede :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da da,asa pateam si eu,cumparam caramele sa fac floricelele,dar pana imi venea mie chefu sa le fac nu mai erau:))

      Ștergere
  2. Foarte ușor si ieftin in același timp de făcut trandafiri

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...