1 mar. 2013

Papusa


Aceasta papusa a fost pentru mine o provocare,
dupa ce am mai vazut si pe forum si pe alte bloguri ,mi-am zis ca trebuie sa incerc si eu una mica mica.
Tiparul il aveam salvat demult,asa ca m-am pus la treaba...
Am imprimat tiparul,l-am decupat,apoi am desenat conturul pe o bucata de material,
al meu e minuscul,am avut doar doua patratele mici de aceasta culoare,taiat dintr-un material cu mai multe culori:)
-apoi am cusut pe linia trasata,lasand spatiu pentru a intoarce pe fata si a introduce melana,
-la manute am cusut tot de jur imprejur,apoi am facut o mica taietura spre interior si pe acolo am intors pe fata...


-cel mai greu la toata aceasta mica papusa a fost umplerea,
mai ales la manute,unde mi-a luat cel mai mult,dar am reusit cu acul de impaslit:)


 Parul initial am vrut sa-l fac din fir negru dar apoi mi-am amintit ca mai am undeva pe blog o aplicatie din fetru- o fetita si am facut parul cam ca al ei(nu o mai gasesc:( )
-am taiat doua parti de fetru,le-am cusut,apoi le-am intors pe fata si am decupat partea din fata,
mai simplu nici nu se putea:)


-ochii gura,sunt deocamdata provizorii,nu prea sunt multumita,
-aici am ceva modele dar nu se potrivesc...

 

 -imbracamintea e facuta pe ea,am folosit dantela,iar pentru papucei fetru negru...
-are 11cm...


-cine se mai baga in provocare????:))

3 comentarii:

  1. Ancaaaa !!!Vreau si eu una!!! Dar de 30-40 cm!!!! Serioooosss!!!Exact asa chinezuta!!! E absolut superba!!! Aiii..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma provoci!!:))as incerca,dar inca nu am gasit un material fain,asa mai culoarea pielii sau macar alb si il vopsesc eu cu ceva...Am sa incerc sa-ti fac:):D

      Ștergere
  2. daaaa , abia astept!!! :D Aii!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...