17 nov. 2013

Semn de carte-canita cu ceai




6 comentarii:

  1. Foarte interesant, te urmaresc , pupici si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ee,ma crezi ca zilele astea ma gandeam la tine!!,am dat de painea aia,si mi-am adus aminte de voi:)Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos semnul de carte!
    O seara placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. e foarte frumos semnul acesta de carte. delicat si proaspat, asa ca imaginea blogului tau.
    n-am mai fost demult pe aici pe la tine, si azi mi-am adus aminte ca tu faci lucruri deosebite cu manutele tale.

    este o carte in italiana? tot vroiam sa te intreb cum se descurca copiii tai cu vorbirea bilingva?

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Sakura,se descurca destul de bine,cand ne intoarcem din tara e mai greu,atunci le cam incurca :)oricum mai mult italiana vorbesc.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...