13 dec. 2013

Decorarea ferestrelor pentru sarbatori


Deobicei,in fiecare an,decoram geamurile cu un spray special,
dar din cauza umiditatii,nu tinea mult,si atunci in Ajunul Craciunului trebuia sa spal din nou toate geamurile.
Dar acum am gasit o alta solutie,este nevoie doar de o bucata de sapun si se poate decora geamurile si oglinzile.
E o decoratie ieftina si se curata destul de repede,fata de sray.
Ce am facut eu e doar o incercare...
 - sursa mariposa.roamnia -


-si aici Luca...ce expresie are :)..


4 comentarii:

  1. Deja ai pus in aplicare tutorialul..ce tare.Am sa incerc si eu sa sti.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,eram curioasa cum e,si sa vad cum se curata,e chiar foarte simplu!!!

      Ștergere
  2. :)) ce scuuuump e Luca!!! :) Aiii

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...