11 feb. 2014

Cutia pentru culori



O alta cutie de la piata,care imi place mult cum a iesit.
Asa arata inainte:



Pentru inceput am dat pisicile jos,am slefuit bine si am vopsit cutia in interior si exterior cu acrilic verde...
-pe capac am lipit coji de oua,lasate in apa cu sare de pe o zi pe alta,apoi curatat bine toata coaja din interior,daca nu nu se lipeste...


-am dat cu acrilic alb,


-am lipit florile...


-in partea de sus am lipit o dantela,
-am dat peste tot o mana de lac,
apoi neavand patina de dat intre spatiile dintre coji am folosit fard...
-am intins putin cu degetul apoi am sters cu sercetel ,am mai dat o mana de lac,de data asta cu buretele sa nu se intinda fardul,
iar la sfarsit ultima mana pe toata cutia....


-asa se deschide....



7 comentarii:

  1. waw,waw,waw!!!! Deosebit!!! Ai..:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este superbă! Ai găsit nişte mici comori la piaţa aceea! :) Transformările sunt incredibile. Bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa transformare!Deci cutiuta ai gasit-o la targul de vechituri?e si la noi duminica si am gasit cate ceva.
    A,si-n loc de patina poti folosi vopsea acrilica.

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc mult si ma bucur ca va place.Geanina multumesc pentru idee.oricum trebuie sa-mi iau si patina ca e folositoare :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Las doar comentariu la această postare, deși pe toate le-am admirat cu toată inima! Ți-a ieșit totul așa perfect și frumos! Ești foarte creativă și activă! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pentru cuvintele frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce draguta e!!!! Bijuterii as pune in ea!!! Ce poate sa iasa din niste coji de oua, o cutie si multa indeminare! Sint surprinsa!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...