9 mai 2014

Idee cadou de ziua mamei.



Duminica,fiind ziua mamei,
mai pe toate blogurile sunt idei pentru aceasta zi.
Zilele trecute am vazut o idee frumoasa pe blogul La classe della maestra valentina,
-un borcanel cu sare aromata de bucatarie,facuta de invatatoare impreuna cu copii.
Au folosit diverse ierburi aromatice si sare de bucatarie.
...............................
Astazi am primit de la Levi,
acest borcanel cu sare,doar ca e sare parfumata de baie  :)
Pe borcanel au lipit flori decupate din servetel.
Levi mi-a zis cu cateva zile inainte ca o sa primesc o vaza,
dar sa nu spun la nimeni ca e secret :)
 Ma gandeam ce vaza o fi,
dar cand colo era borcanelul parfumat :)


6 comentarii:

  1. Foarte frumos borcanelul! Iar portretul de langa, ce sa mai, e mortal :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca a fost anul borcanelelor :D Si eu am primit de la Robert unul mai micut cu 3 fire de busuioc in el :) Nicole avea o felicitare tare draguta cu o bufnita si puiul ei imbratisati si un portret asemanator cu al tau :D Foarte frumoase surprizele astea, ne emotioneaza pe noi mamele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da asa e,ne emotionam noi si ei sunt tare fericiti :)

      Ștergere
  3. Arata foarte bine borcanelul, imi place mult!
    Mi-am mai incercat si eu mana cu borcane... http://atelierdehermione.blogspot.ro/2013/05/shabby-style.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Emilia,am vazut si borcanelul tau,e tare frumos.Multumesc de vizita!!!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...