2 iul. 2014

Cutie si suport lumanare - shabby chic


 Cutiuta e a -3- din aceasta poza.
Normal le-as fi facut pe toate odata, dar nu stiam daca imi iese,
insa acum cand am vazut ce draguta e,deja am inceput si pe celalalte :)
Cutia e facuta din role de la scoci,am lipit un carton la baza si unul la capac,iar in interior un alt carton sa tina capacul,
in a doua poza se vede mai bine.



Suportul pentru lumanare e facut din ipsos,
-am taiat o cutie de la lapte,am turnat pasta de ipsos,apoi cu un capac am facut spatiul pentru lumanare,
- am lasat in cutie pana s-a intarit,apoi am scos din forma si am lasat o zi doua la uscat bine!!


 Si la cutie si la suport am lucrat la fel,
am dat cu acrilic negru,un pic de ceara pe margini,apoi am dat cu acrilic alb,
dupa uscare am dat cu smirgher,si am lipit cateva imagini...
Cautand imagini pentru a lipi pe suport,am gasit si acest verset ,care chiar a fost o incurajare pentru mine in momentul acela 
Iosua 1:9





4 comentarii:

  1. waw, waw, waw!!!! nu am cuvinte sa descriu ce faine sunt!!!!Ai.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ți-a ieșit totul Anca! Voi ce faceți? Mergeți în România în august?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da mergem si ramanem,gata cu tarile calde :) home sweet home!!!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...