5 iul. 2012

Borcanele reciclate


Pentru ca s-au adunat cateva borcanele si parca imi parea rau sa le arunc,am facut un suport 2 in 1:)...adica si suport pentru ace si loc pentru maruntisuri,nasturei,agrafe,margelute:)
 
-pentru prima data,am taiat un cerc din carton un pic mai mic decat capacul,cercul meu e de 4.5cm,
-apoi am taiat o bucata de material,cam cu 3-4cm mai mare decat cercul de carton,

 

-am insailat marginea materialului,


 -am introdus inauntru un pic de vatelina,apoi am pus cercul peste vatelina...


-si am strans bine,apoi am cusut un pic sa tina bine,


-una am umplut-o cu orez(al meu e colorat:)) si acul intra mult mai bine si e mai indicat,


 -apoi am lipit cu pistolul,de capac si am ornat cum mi-a venit mie si cu ce am avut:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...