5 oct. 2012

Caciulite tricotate-cum sa faci un ponpon




Din firul primit aici,le-am facut baietilor doua caciulite,fiind de baieti le-am facut simple,dar parca le-as mai adauga ceva,
am cumparat nasturi in forma de masinuta,
dar daca as pune mot(pon pon)se mai poarta cu mot?? 
...........................................................................................................

Cum se face un pon pon

-am taiat doua cercuri cu diametrul de 10cm,
am decupat centrul...
 


-le-am suprapus unul peste altul si am infasurat firul de lana,in mai multe straturi,


-am taiat un pic pe margine pana am ajuns cu foarfeca intre carton,apoi am taiat tot de jur imprejur,


-am bagat un fir de lana intre cartoane si am legat strans,


 -am scos cartonul,am taiat atele care erau mai lungi 
si aici gata de pus la caciula:)


5 comentarii:

  1. Da, se poarta cu motzul mare :) Felicitari! Frumoase caciulitele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Așa m-a învățat și pe mine o mătușă de-a mea! Dar din păcate știu doar moțul să-l fac...nu și căciulițele :( Tare aș vrea să fi mai aproape de mine să mă-nveți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)lasa ca poate o sa ne intalnim noi o data si o data:))

      Ștergere
    2. Sută la sută o să ne întâlnim. În România stăm destul de aproape :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...