18 nov. 2012

Stea cu note muzicale si un om de zapada


 Partea din fata a stelei am lucrat-o ca aici


la partea din spate am vrut sa fie dreapta sa se poata pune si pe perete,
si am taiat-o cu jumatate de centimetru mai mica,


am facut un mototol de ziar si am pus in centru apoi am lipit cu banda,
inainte am prins si agatatoarea,


si dupa lipire,
 am imbracat tot in cateva straturi de servetel,
 pentru rezistenta.
Pentru a decora steaua am imprimat doua foi cu note muzicale,
si le-am antichizat cu cafea,aici am facut un tutorial cu antichizarea hartiei...
inainte de a turna cafeaua pe hartie,am mototolit putin hartia...
Imi place mai mult asa cu hartia mototolita,
singura chestie care nu-mi place la steluta e ,ca e prea inchisa,
era mai bine daca diluam cafeaua cu putina apa...
poate la urmatoarea:)


 Am lipit hartia cu note muzicale,
apoi am lasat la uscat,
dupa ce s-a uscat bine,am lipit un om de zapada decupat de pe un servetel,
iar la sfarzit am dat doua maini de lac...


Cu aceasta steluta particip la concursul de pe Copilarim.

7 comentarii:

  1. E superba steluta melomana :D !!! Si omuletul arata minunat pe ea. Iar explicatiile si tutorialul( pentru ca, pana la urma este un tutorial, nu?) ne arata inca o data cat de magic este lucrul de mana, dar si migalos:).
    Multumim ca te-ai alaturat concursului nostru si abia asteptam in Ajun de Craciun sa impodobim bradutul virtual impreuna:)
    bafta

    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. va multumesc pentru aprecieri:)
    Rux,ma bucur ca pot participa si iti place steluta:)mie imi place tot ce e facut de mana chiar daca uneori e migalos:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Anca, un dar de la mine http://floridemandarin.wordpress.com/2012/11/19/liebster-blog-award/

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc Nicoleta:)ma bucur ca te -ai gandit la mine:),dar deobicei nu particip la astfel de daruri...Sper ca nu te superi:)

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte interesanta steluta!:)
    stii ce mergea foarte bine? un grup de colindatori.:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da ar merge,deja am pregatit sa mai fac unda,dar inca nu am servetel...buna ideea:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...