10 ian. 2013

Pernuta pentru ace



Mai aveam ceva pernute cu ace,doar ca puse pe capacele de la borcanele,
dar mie imi trebuia una fara borcanel,s-o am tot timpul la indemana...
In mare am procedat ca la borcanele,doar ca aici,pernuta cu orez am lipit-o intr-un capac de la Nutella.
Pentru imbracat capacul, 
am folosit o banda din fetru pe care am cusut cativa trandafirasi.



 -pentru trandafirasi am facut stelutele cu ata simpla,
trebuie sa fie numr impar,

 

-apoi am facut trandafirasul cu lana alba,introducand acul pe sub ata,apoi urmatorul pe deasupra,
si am mers asa in cerc pana la dimensiunea dorita,


-am cusut frunzele din fetru,
-apoi am pus cate o margeluta rosie in centrul fiecaruit trandafir.



 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...