5 dec. 2012

Eu vad...animale


Am facut bufnita pentru nepotica mea,sper sa-i placa:)
Dupa ideea de aici am facut o bufnita,inspirata ca model dupa un site rusesc cred,dar nu mai gasesc link-ul...
-am facut si poze pas cu pas,poate intereseaza pe cineva...
-tiparul e facut la ochi.
am taiat un cerc,care apoi am tot taiat din el pana a ramas ca in imagine,am taiat asa doua parti,
apoi ciufi aia laterali:)ciocul si ochii,


pe partea din fata am cusut folia transparenta ca aici ...


apoi am cusut ochii,partea neagra si alba le-am cusut la mana,iar restul la masina ,


partile astea laterale le-am umplut cu putina vatelina se se aseze mai bine,


pe laterale am prins si cateva bentite colorate,
apoi am cusut de jur imprejur,lasand putin spatiu,pentru a intoarce pe fata si a introduce orezul,


aici intoarsa pe fata,


-dupa ce am introdus orezul si cartoanele cu diverse imagini,am inchis partea de jos cu o cusatura ascunsa,
-cartoanele le-am scos la imprimanta apoi am lipit pe deasupra 2 straturi de scoci sa fie mai rezistente,


Pentru acest joc copilul trebuie sa caute imaginile din orez si sa le bifeze pe o alta coala cu aceleasi imagini...

7 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...