29 iun. 2014

Carton,foi,role,ciorapi,pungi reciclate...



 Pentru inceput,
am reciclat o cutie,care a devenit un joc pentru copii,
cine nimereste gura rechinului :)

 

..................................................................................

Apoi,am incercat arta intr-un rol de hartie igienica,
doar ca eu am folosit un rol de la scoci,care e mult mai larg si tot m-am chinuit la prinderea elementelor...


Pe un carton mai grosut,
am desenat cateva cercuri cu dimensinuea interioara a rolului folosit,
apoi am desenat imaginile dorite...
-eu nu mi le-am dorit chiar asa dar...stau rau cu desenatul :D-


-am decupat totul cu o forfecuta mica-


- apoi am lipit totul in straturi formand o imagine 3D...
-m-am inspirat de aici-


........................................................................................
 
Din role de la diverse tipuri de scoci ,sau bobine de ata,am facut 3 cutii care asteapta sa fie decorate...


 

..............................................................................

Din suluri facute din ziare si un rol de la scoci o alta cutiuta,inca neterminata!!!


 

  ..................................................................................

O punga de la prune uscate,
am taiat-o,am cusut scai si a devenit o mica punguta pentru cereale sau fructe.

 

 .............................................................................
 
Un ciorap fin(dres) l-am taiat in jumate si a devenit doua capuri hazlii cu par de iarba :))
-ocupatiia copiilor in zilele astea,
urmareau sa vada a cui par a crescut mai repede,
-de data asta Levi nu a fost prea norocos :))


 

 ..............................................................................
  
Si o idee tare draguta gasita aici,un fel de pietre din hartie...
Eu am folosit coperta de la o revista, cele albastre,
carton colorat cel rosu,
iar cele trei colorate din foite din alea colorate care se vad si in poza...


 La susra sunt imagini cu copii care fac treaba asta,
dar probabil au folosit smirgher mai gros,eu am avut unul tare fin si mi-a fost destul de greu...

 

-daca se foloseste carton se vede si partea alba,dar daca e doar carton colorat se va vedea doar culoare.
In realitate sunt mult mai frumoase,le-am dat cu 7-8 straturi de oja transparenta.

 

4 comentarii:

  1. vai ..cat am raqs de "capul " lui Levi:)) :))Aii.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D,acum tot asa e,probabil a deranjat nodul care e acolo:))

      Ștergere
  2. Superb tubul cu imagini 3D in interior! Ti-a iesit nemaipomenit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Laura,nu e chiar greu daca ai si ceva de lipit mai gros,aracetul meu era cam lichid si tot cadeau :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...