5 aug. 2012

Trofee


-aveti nevoie doar de folie de aluminiu si un paharel de la iaurt,
-coala de aluminiu se taie asa ca in imagine,cu aproximatie,va ganditi la dimensiunile membrelor si a corpului...
-partea de jos vor fi picioarele,partea din mijloc corpul,apoi mainile,iar partea de sus capul,


-dupa ce se taie,se incepe cu primul picior,dinspre exterior se strange foaia de aluminiu spre interior,cu atentie ca se rupe repede,apoi celalalt picior,


-urmeaza corpul,se strange din ambele parti spre interior,eu am mai pus o bucatica in mijloc sa fie mai voluminos,


-la maini se strange de sus in jos,


-cu partea de sus care ramane,se face capul,dandu-i o forma rotunda...


-dupa ce sunt gata se pot modela in mai multe pozitii...


-"pedestralul" se face dintr-un paharel de iaurt invelit in folie de aluminiu,


-mi-a placut mult ideea,se pot folosi la diverse concursuri ca si premii,
-pentru fetite am facut o balerina,la care i-am pus o fustita de tul,iar pentru baieti am facut o minge, le-am lipit cu banda dubla adeziva...

3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...