25 sept. 2012

Linie de 1 metru


 De multe ori in croitorie sau in activitatile mele,aveam nevoie de o linie mai lunga,si cum nu am gasit(dar nici nu am cautat prea mult)am improvizat una.
Am cumparat o sipca de 1m,si am lipit pe ea cu aracet un metru de hartie de la ikea.


 Dupa ce am lipit-o am dat trei straturi de lac si am o linie lunga de 1m,adica aproape de 1m...sipca mea,chiar daca scria ca e de 1m,are doar 99.5cm :)(se vede in a doua poza)


Dupa ce am lacuit-o,bine ca nu am lacuit si poe spate:),mi-a venit ideea ca pe spate sa lipesc un metru si in inch,ca mai folosesc uneori si asa...
Mie imi place cum a iesit si ma bucur ca nu o sa ma mai chinui cu metrul de croitorie:)...
 
 

6 comentarii:

  1. Foarte frumos ti-a iesit. Eu lipisem mai demult pe masa pe care mai croitoresc, dar n-am dat cu lac si s-a dezlipit/rupt.

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte buna ideea sa pui ambele unitati de masura.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stii ca aceasta idee am sa o pun si eu in practica :D pentru atelierul meu. Este super !! multumesc pentru tutorial . :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...