16 oct. 2012

Cum sa reciclezi sticlele de plastic


 Din 4 sticle,
 2 de 1l si doua de 0.5 l am facut doua cutii,
una pentru crosete si unua pentru culori...
Am taiat sticlele la dimensiunea dorita,si am lipit pe interior fermoarul,
la cutiuta asta am lipit cu lipici de la bizon,si am prins cu clame pana s-a lipit,


asa arata  dupa ce am lipit,


si cum nu-mi placea cum se vedea lipitura,am lipit o bentita,


la cutia pentru culori,am folosit sticlele de la sucul cu aloe,ati gustat??noua ne place tare ,tare mult:)


o sticla am taiat-o la jumatate ,iar cealalta doar partea de jos,
asta am lipit-o cu pistolul de lipit,a fost mult mai usor si mai rapid,

 
aici e spatele unde vine imbinat feromarul,
 

La cutia pentru crosete,creioanele nu incap,
daca vreti pentru creioane sau alceva mai lung,trebuie facuta cutiuta ca cea pentru creioane,partea de jos mai inalta decat partea de sus...

7 comentarii:

  1. Odata am incercat un suc cu aloe, a fost bun, dar sigur avea un procent mic de aloe. Eu folosesc gelurile si produsele de la Forever. Le-ai incercat vreodata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Paula,sucul asta, dupa mine,are gust daca stii strugurii aia dulci si parfumati,exact asa,e super bun,si are bucatele de aloe prin el:)
      De la forever,am folosit gelul si niste pastile acum cativa ani doar 3 luni de zile,dar nu se compara gustul deloc,eu din cauza gustului am renuntat tratamentul,era groaznic:)si stiu ca face bine dar...

      Ștergere
  2. Cat la suta aloe are acest suc de la Firma Dellos? Gelurile de Forever (bauturile nutritive) au intre 84% - 98% aloe. Pe mine ma intereseaza calitatea, poate sa aiba gust bun dar daca aloe e in cantitate mica si restul euri, coloranti, etc eu stiu ce decizie sa iau. O prietena a venit din Grecia in Romania si stand la masa se uita din curiozitate pe eticheta unui suc de portocale sa vada cat la suta este portocala si a aflat e doar 5%... iar acesta este un suc pe care romanii il apreciaza... Deciziile pe care le luam astazi au consecinte mai devreme sau mai tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce mult imi place cum ti-au iesit penarele! O sa caut un fermoar pe acasa si daca gasesc, incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  4. dar marul meu l-ai vazut?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da l-am vazut,am in plan si marul,deja am taiat chiar de atunci doua sticle...o sa le vina randul si lor,ar merge sa fac si un dovleac ,merge pentru toamna:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...