3 iul. 2014

Din nou reciclari :)


Pentru inceput,
am decorat si celalalte doua cutii din postarea trecuta,
-a iesit un frumos set shabby chic :)

...................................................................

Un vas in tehnica papier mache:


La inceput a fost o cutie din poliester de la inghetata.
Fiind destul de fragila am tot mutat-o dintr-o parte in altra,pana mi-a venit ideea sa o imbrac in hartie...


-am taiat un cerc din capac,


 -apoi am imbracat totul in fasai de ziar lipite cu o solutie facuta din apa si faina,
-am imbracat totul in 6-7 straturi de ziar,
deci acum e destul de rezistenta :)


La sfarsit am pictat vasul in culorile harbuzului ,
 vad ca se poarta acum culorile astea :)



-in interior sunt bilute facute din servetel alb si aracet...


..................................................................................


Si ultimul...
-un puzzle din lemn,care era tare mazgalit si cu piese lipsa,
a devenit un tablou vechi.
Abia astept sa-l vad gata,dar mai dureaza :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...