27 feb. 2015

Schimbul lunii martie - Martisor calator-


Pentru schimbul lunii martie,de pe forumul tomnarella,am avut de pregatit:
-un martisor
-ceva cu ghiocel
-un dulce
-si o surpriza.
Partenera mea de schimb a fost Raluca.
Iar eu am primit de la Teodora,pachetul de mai jos.


De la Teodora,am primit acest tablouas cu ghiocel tare dragut semnat chiar de ea :)
 

-martisorul este o brosa rosie si pufoasa,
foarte frumoasa,


-surpriza a fost doua bolute in suport, si...
 

...cateva bucati de materiale ,care m-au bucurat tare mult si ata colorata...


............................................

Eu am pregatit un portfard cu ghiocel,


- o trusa pentru crosete,de care stiam ca isi doreste ,si i-a placut tare mult,
-un martisor si cateva maruntisuri(o bentita pentru fetita ei,cateva flori din fetru) in cutiuta reciclata...



 

Un comentariu:

  1. Ce idee buna, ce ganduri frumoase! Stiu ca mie mi-a placut enorm surpriza care mi-ai facut-o.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...