7 oct. 2015

Husa - masina de cusut!


Dupa ce am salvat mai multe idei de pe net,am incercat sa-mi fac o husa singura,
si ma bucur ca am reusit :)
-iar pe langa husa am mai facut doua pernute de ace,
una simpla,


si una care se prinde la masina,
care cred ca o sa-mi fie folositoare...am sa vad :)



-am vrut sa fac husa cu fermoar,dar m-am razgandit si am facut-o simpla,doar am pus elastic jos sa fie mai stransa,


-lateral,
ca tot e toamna,am facut cateva frunze,mai mult pentru a tine materialele impreuna,fata ,dos si vatelina!!


-in spate am facut un buzunar,


-iar in fata sa nu fie chiar simplu ,am aplicat cateva hexagoane facute cu ceva timp in urma!!!


............................................

Cand a inceput scoala,
am avut nevoie de saculeti pentru scoala, gradi si cand am vazut in magazine pretul de 20 lei,am preferat sa ii fac eu :



-si unul pentru paine!!!


Un comentariu:

  1. Tu draga Anca esti mereu creativa si plina de idei...husa este practica si tare frumoasa,iti va proteja masina de cusut si,datorita buzunarasului,vei avea si foarfeca si ustensile la indemana...
    Minunata...spor la lucru acum :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...