14 iun. 2012

Budinca de orez cu ciocolata


Reteta am luat-o dintr-o revista italiana,eu am facut doar jumatate din cantitate.Fiind vorba de orez nu prea m-a atras,dar vazand ca e cu ciocolata ,am vrut sa incerc si nu imi pare rau...e chiar tare buna,si am sa o mai fac.

incrediente(pt 6 portii)
 1 l lapte
90 g zahar
400g orez
200 g ciocolata neagra razuita(eu am pus cu lapte)
un pic de scortisoara
sucul si coaja de la o portocala(eu nu am pus)
preparare:
Intr-un vas se pune la fiert laptele si zaharul la foc mediu,apoi se adaoga orezul si se lasa pe foc 20 minute...pana cand e gata orezul.
Se adaoga mai mult din  jumatatea de ciocolata, scortisoara si amesteca bine.Se ia de pe foc si se adaoga sucul si coaja de portocala si se amesteca din nou totul.
Se varsa totul intr-o forma si se orneaza cu ciocolata ramasa.
Se serveste caldut.

ps:   am dus de vineri leptopul la tehnic si ne-a spus ca e dusa placa de baza,azi l-a adus sotul acasa,l-am deschis si se vedea ca si inainte totul cu dungi si dungulite,si...dintr-o data si-a revenit...sper sa tina....chiar nu-mi vine a crede:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...