18 iun. 2012

Tutorial floare

 -este o floricica cu dimensiunea de 4cm, cu banda dubla adeziva si se poate lipi pe orice...


-prima data am taiat cerculete cu acest compas care are la un capat o lama,

 

-apoi cu foarfeca am taiat petalele ...
-ca sa-mi fie mai usor am trasat un punct pe foarfeca sa pot taia cat de cat la aceeasi dimensiune,am incercuit cu rosu unde e punctul negru facut cu markerul...


-si ca sa fie cat de cat egale petalele am taiat ca in imaginea de mai jos:
-prima data am taiat pe linia neagra,apoi pe cea galbena si ultima pe cea bleo,asa mi-a fost mult mai usor,

 

 -dintr-un calendar cu carton mai gros am taiat frunzulitele,era o imagine cu un copac si mi-a placut cum se vad asa in mai multe nuante de verde,

 

 Floricica
-din banda adeziva am taiat un oval,pe care prima data am lipit frunzele,apoi am pus primul cerc,
-apoi am mai lipit alte doua cercuri una peste alta,iar la sfarsit o margeluta(aici se poate pune orice,eu am pus ce am avut,nasturi,margelute)
-se indoaie primul rand de petale spre margeluta,apoi al doi-lea rand si ultimul rand,
-se aranjeaza petalele si gata floricica...



 

-se pot face si simple,folosind clamite din astea(nu imi vine acum cum se numesc)...

 

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...