18 sept. 2012

Briose cu crema de nuca de cocos

 incrediente
-3 ouă
-2 gălbenușuri
-125 g smântâna
-100 g unt topit
-150 g zahăr
-2 linguri cacao
-1 praf copt
-15 linguri făină
 crema 
 -2 albușuri
-150 g nucă de cocos
-10 linguri zahăr pudră
 .............................................................................................
 -se separă ouăle
-se mixează albuşurile cu zahărul,
-se adaugă gălbenuşurile, smântâna, untul topit şi cacaua.

 -se adauga făina amestecată cu praful de copt şi cacaua. 
 -pentru cremă: se bat albuşurile,
-se adaugă zahărul pudră şi se bate până devin bezea.
 -apoi se încorporează nuca de cocos .
-se pregateste tava se pun cosuletele de hartie pt briose.
-se pune o lingura plina de aluat de brioşe, o lingură plina de umplutură şi iar o lingură de aluat de brioşe.
-se dau la cuptorul preancălzit pentru 20 de minute la 180 grade. 
 

-multumim sunt foarte bune:)-

16 comentarii:

  1. Deci m-ai uimit încă o dată! Efectiv ai o imaginație foarte bogată! Îmi place absolut tot ce ai postat! Și mă apuc pe treabă să le încerc și eu :) Mulțumim mult! Și mă bucur că ți-au ieșit brioșele! Nu-i așa că-s delicioase?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi...da da foarte delicioase,mie imi place mult nuca de cocos:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata,am notat reteta si in curand le voi face!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum am scos la imprimanta reteta !! Si ma apuc imeeeeediat de treaba:D .... o sa-ti scriu dupa ce termin, sa-ti spun cum mi-au iesit(sigur nu asa frumoase ca ale tale :D )

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt taaare bune :) foaaaaaaarte bune!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt grozaveee super pufoase si delicioase!Multumesc tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte bune tocmai am facut ms pt retea

    RăspundețiȘtergere
  8. as vrea sa fac briosele, dar nu sunt sigura ca am inteles bine...dci trebuie 5 oua in total, adica pun 2 oua plus inca 2 galbenusuri?

    RăspundețiȘtergere
  9. Da Tanya,pt blat folosesti 3 oua intregi si doua galbenusuri,iar cu albusurile ramase se pun in crema :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Le-am incercat si sunt delicioase! Va recomand sincer sa le incercati ! Multumim de reteta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de recomandare :).Ma bucur ca ti-au placut!!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...