19 sept. 2012

Tutorial dovlecei ornamentali



Am ales cateva bucatele de material cat de cat cu....culoarea naturala,
daca nu aveti se pot face albi si apoi se pot picta cu goase si un pic de aracet,si arata destul de bine si asa:)
-am taiat un cerc,


 -am insailat pe margine indoind cativa mm,sa se vada mai bine,


-am tras de fir,lasand putin spatiu pentru a introduce vatelina,


-am strans bine si am cusut apoi sa tina strans,


-apoi am facut crestarile de la dovlecel,am introdus acul prin mijloc si am scos sus unde am strans ata...


-am continuat ,




-ca si codita am folosit cate un betisor mic,si sa arate mai frumos am legat cate o bucatica de dantela bej...


-si aici toti bostaneii:)


4 comentarii:

  1. imi plac mult..pacat ca nu sunt ca tine.. greu ma apuc eu sa fac asa ceva:D si imi plac asa mult!! si coronita!!! (A.)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragalasi sunt! Trebuie sa incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...