25 sept. 2012

Stampile din radiere



Aceasta idee,am vazut-o pe mai multe bloguri straine,dar am tot amanat sa o incerc,si acum i-a venit randul:)
Am folosit mai multe creioane cu radiera,
pe care le-am decupat in diverse forme,triunghi,patrat,inimiaoara si un x,
Cu aceste stampile se pot face borduri pentru felicitari,invitatii si multe altele...


Eu am folosit tus,diverse culori,dar cred ca merge si cu acuarele,tempera...


Frunze...
Dintr-o radiera mai mare,am facut si o frunza,
-am desenat frunza pe radiera si cu ajutorul cutitasului pentru cuticule,am decupat toara suprafata,lasand doar forma de frunza...


 Din forma X care mi-a placut cel mai mult,am realizat aceste imagini ca si cum ar fi cusatura pe etamina in punct cruce,
e o idee super faina,
daca aveti o imagine care va place o puteti picta pe perete,sau pe felicitari,tablouri... 
Punct cruce gasiti aici, aici,aici si aici... 
Ce am incercat eu,asa pe fuga...
-inimioara


-fluturas


-frunze si o buburuza...
 
 


5 comentarii:

  1. Frunza îmi place cel mai mult! Ce idee splendidă!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos!:)
    si ca sa vezi coincidenta, tocmai am deschis o colectie de amprente si stampile.:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite un concurs la care poți participa cu ștampila inimioară! http://handmadeincovasna.blogspot.gr/2012/09/concurs.html :) Succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt frumoase lucrarile de mai sus .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...