16 sept. 2012

Ingerasi din fetru


-am folosit:
- fetru diverse culori,sarma,margelute pentru ochi si gura si ata,
-am taiat cate doua pese de fiecare,in afara de aripi...doua cercuri,pentru cap si doua trapeze pentru corp,
-sarma am taiat-o la ochi,am rasucit-o la capatul de sus pentru bucla de agatat,si jos la picioare...


-prima data am cusut margelutele,apoi am cusut pe marginea cercurilor,sus am prins si un pic de sarma sa nu alunece in jos,


-am cusut aripile de partea din spate a rochitei,
-apoi am cusut impreuna  cele doua trapeze,


-aici am folosit doar ata alba,la ceilalti ingerasi am folosit culori diferite pentru fiecare culoare.


-eu i-am facut colorati,dar ar merge ca si ornament de sarbatori,albi si auriu sau argintiu:)
-la aripi am folosit diverse tipuri de materiale,feltru,petale de flori,banda aurie...
 


5 comentarii:

  1. sunt superbi...ca de altfel, toate creatiile tale! ai multa , multa rabdare si niste maini de aur :)
    Cu mare drag, iti ofer un premiu de blog:
    http://ursuletinazdravani.wordpress.com/2012/09/16/premiu-de-blog/

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt tare draguti..merg ca si ornamente pt Craciun nu?pentru bradut

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt tare dragalasi!
    ii tinem minte pentru la iarna.:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...